Over ons

Vinic b.v. is sinds 2005 gespecialiseerd in Business Consultancy. Na een ruime werkervaring opgedaan te hebben in diverse logistieke omgevingen bij onder andere : KLM & Centraal Boekhuis heb ik in 2005 de stap naar het zelfstandig ondernemerschap gezet.

  • Verkoop ondersteuning (Management)
  • Klantbehoud (Retentie)
  • Communicatie (verkoop) trainingen
  • Project management (Scrum)
  • Operationeel management

Ervaring

In de afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan in diverse disciplines, zoals:

  • directie-,
  • management-,
  • advies-,
  • project- en
  • specialistische functies.

Hierdoor ben ik in staat om veelzijdige uitdagingen en complexe vraagstukken op te pakken en succesvol af te ronden.

Werkzaamheden

Naast marketing- en sales ervaring, heb ik veel ervaring op het gebied van:

  • proces-,
  • verander-, en
  • projectmanagement.

Belangrijk in mijn werkzaamheden is de combinatie van tevreden klanten, trotse medewerkers en het realiseren van resultaten.

Over mij

Ik ben een praktische denker en doener. Daarnaast ben ik een people manager, die mensen in hun kracht laat bewegen en daardoor de gewenste resultaten weet te behalen (hard op de inhoud en zacht op de persoon). Verder ben ik:

  • Analytisch
  • Initiatiefrijk
  • Ontwikkelingsgericht
  • Planmatig
  • Resultaatgericht
  • Enthousiast
  • Communicatief vaardig

Financieel inzicht

Gewend om met budgetten te werken en hier binnen te blijven en P&L verantwoordelijk te zijn.
Inzet van mensen en middelen optimaliseren waardoor er minder kosten gemaakt worden.


Prestaties

Het halen van targets en deadlines past bij mij. Teams begeleiden hun samenwerking te verdiepen, en hun prestaties te verbeteren middels trainingen en coachsessies (kalibratie) is mijn passie.
Elimineren en voorkomen van verspilling door processen en procedures beter op elkaar af te stemmen. Taken en verantwoordelijkheden optimaal beleggen waardoor er meer werk in minder tijd verricht wordt.
Aanscherpen KPI’s en SLA’s met als doel het optimaliseren van de klanttevredenheid. Inzetten social media voor het genereren van leads.


Print