Recruitment

Ik help je in het proces van identificeren, selecteren en aantrekken van de best gekwalificeerde en beschikbare kandidaat (van binnen of buiten de organisatie) voor een tijdelijke of vaste vacature.

  • het maken van een wervelende vacaturetekst, samen met de Hiring Manager en de afdeling
  • het plaatsen van de vacature op de kanalen waar de doelgroep kandidaten bereikbaar zijn
  • contact persoon externe wervingsbureaus
  • het beoordelen van de CV’s
  • voeren sollicitatie gesprekken
  • voorleggen aan de Hiring Manager
  • bespreken arbeidsvoorwaarden
  • maken on-boarding programma
  • monitoren voorgang nieuwe medewerkers

Customer Success Management

Is de klantenservice slecht bereikbaar, backlog in het verwerken van klantverzoeken en onduidelijkheid binnen de organisatie welke multi channels in te zetten en wanneer. Je medewerkers zijn ontevreden en gaan weg of worden ziek en je klanten zijn boos, gevolg lage NPS score, en de klanten dreigen op te zeggen.

Waar ik je bij kan helpen is, AS IS vast stellen. Oorzaken van de overload aan klantcontacten in kaart brengen. Bepalen wanneer en welke multi channels in te zetten. Medewerkers trainen en coachen voor de juiste skill set met als doel het herhaal contacten te elimineren (single contact strategie), slim samenwerken, voorkomen van verspilling. (Lean) Andere positieve gevolgen, hogere klanttevredenheid, stijging NPS, grotere medewerkerstevredenheid, minder verloop en ziekteverzuim.

Door het implementeren van deze optimalisaties, verbeteren van communicatie en samenwerken, dit is de eerste stap naar excellent klantcontact.

Project Management

Je hoort het met regelmaat, weer een project en wat gaat het ons nu weer brengen. Projecten die te vaak uit de planning lopen, na verloop van tijd onvoldoende draagvlak hebben en meer kosten dan gebudgetteerd. Toenemende onvrede en steeds minder beschikbare capaciteit vanuit de organisatie.

Als ervaren Project Manager wil ik je helpen het project in logische hapklare brokken te verdelen, korte en krachtige sessies organiseren (Srum), slim samenwerken, elimineren en voorkomen van verspilling. (Lean). Heldere communicatie naar de organisatie en stakeholders middels goede voortgangsrapportages

Vervolgens gezamenlijk de successen vieren en een grote klant en medewerkerstevredenheid te beleven.

Operationeel Management

Is de operatie toe aan wat nieuwe impulsen, een andere frisse blik de boel weer even opschudden. Moeten de processen en procedures getoetst worden aan de actualiteit. De sales of retentie afdeling aangespoord worden de conversie te verhogen of de customer service beter bereikbaar worden en kunnen de teammanagers wel wat begeleiding gebruiken, dan is het tijd om tijdelijke ondersteuning in te huren.

Dit is nu precies wat ik de afgelopen 20 jaar ervaring mee heb opgedaan en ben gaarne bereid om ook jouw organisatie te komen helpen.

Communicatie Trainingen

Uit ervaring heb ik geleerd dat medewerkers moeite hebben met het verschil tussen communiceren en crommuniceren? Vergeten te luisteren, gebruiken jargon en laten de klanten niet uitpraten. Zijn onvoldoende in staat om de klant te lezen en de communicatie daar op aan te passen. Coaches hebben een andere prioriteit (rapportages maken en vergaderen) dan hun mensen te begeleiden naar een hoger niveau. We laten kansen liggen en de klanten raken geïrriteerd.

Ik kan je helpen de medewerkers de juiste skills bij te brengen zoals oprecht contact maken, actief luisteren en de klant verleiden om jouw standpunt te begrijpen. De coaches te leren hoe op een efficiënte manier te trainen en coachen en de voortgang vast te leggen en juist time management toe te passen.

Vinic b.v.

Vinic b.v. is sinds 2005 gespecialiseerd in Business Consultancy.

Mission Statement

The total experience in “life” management

Wij verbinden individuen, teams en (business) partners door oprecht contact te maken. Verder het optimaliseren van communicatie en samenwerken, verbeteren van resultaten en het werken naar excellent klantcontact. Slim samenwerken, het elimineren en voorkomen van verspilling.

Vinic b.v.

Diensten:

Verkoop
ondersteuning
Klantbehoud
Communicatie
trainingen
Project
Management
Operationeel
Management
Customer Success Management
Recruiter

Vinic b.v.

Eric van Emmerik
eric@vinic.nl
+31653349963
LinkedIn

Expertisegebied

Telecom
B2B
Facilitaire Call Centra
Inhouse Call Centra
Automotive
Non Profit
Banking / Finance

Realisatie: Rex Media